اسناد من

یادداشت های یک دوست که شاید به درد دوست دیگری بخورد

اسناد من

یادداشت های یک دوست که شاید به درد دوست دیگری بخورد

من در این وبگاه قصد دارم به عنوان یک دوست اطلاعات مورد نیاز خودم که احساس می کنم بدرد بقیه نیز بخورد را یادداشت کنم.امیدوارم مورد استفاده قرار بگیرد

مشکل فنی در نصب ویندوز 7 & 8

مشکل: موقع نصبویندوز سون وقتی که میخواهیم درایو انتخاب کنیم این پیام رو میده
Setup was unable to create a new system partition or locate an existing system partition
 

حل مشکل:
۱.ابتدا DVD ویندوز رو داخل دستگاه قراربدین بصورت بوت بالا بیاین بعدش داخل صفحه اول next بزنید
۲. داخل صفحه دوم از اون پایین گزینه repair and computer انتخاب کنید همینطوری next بزنید تا به صفحه system recovery options برسین داخل این صفحه گزینه command prompet انتخاب کنید
۳. داخل صفحه ای که باز میشه دستوراتی که من طبق شکل پایین قراردادم فقط اونایی که زیرشون با خط قرمز مشخص کردم وارد کنید برای هرکدوم جدا اینتر کنید فقط اون قسمتی که زیرش با خط قرمز مشخص کردم
(من نوشتم 1 select partition شما بجای 1 باید اون پارتیشن خودتون که کنارش داخل ستون type نوشته شده primary رو شمارش وارد کنید مثلا اگر از شما 2 بود باید تایپ کنید 2 select partition اینتر کنید در پایان دستور exit بزنید اینتر کنید بعد وقتی که سیستم ریست کردین و بالا اومد برای نصب ویندوز اقدام کنید)

برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگ اینجا کلیک کنید

 

 
منبع: p30world.com
  • سید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی