اسناد من

یادداشت های یک دوست که شاید به درد دوست دیگری بخورد

اسناد من

یادداشت های یک دوست که شاید به درد دوست دیگری بخورد

من در این وبگاه قصد دارم به عنوان یک دوست اطلاعات مورد نیاز خودم که احساس می کنم بدرد بقیه نیز بخورد را یادداشت کنم.امیدوارم مورد استفاده قرار بگیرد

لغات برای مکالمه عربی

جِهاز العرض
ویدئو پروژکتور
جهاز
دستگاه
کتاب التطبیق
کتاب تمرین
حوار
گفتگو
الزمان
زمان
الزمن
مخفف زمان
ازمان
ج زمان
ازمنه
ج زمن
مشاکل
ج مشکل- دردسر
مضعج
آزار دهنده
الحصة
زمن الدراسة-زنگ- جمعه الحصص (فی الاصل بمعنی "نصیب، سهم")
تعرّف علی فلان
عرفه- آشنا شدن
سماحة
فضیلة، فخامة، جناب،    "سلام من الرحمن نحو جنابک      فإن سلامی لا یلیق ببابکم"     "لیس العطاء من الفضول سماحة حتی تجرد و ما لدیک قلیل"
رجاءً
من فضلک، من لطفک، لو سمحت
الفضول
فی الاصل: الزیادة و یستعمل فی کنجکاوی و فضولی   "لیس العطاء من الفضول سماحة     حتی تجرد و ما لدیک قلیل"
شعر بـ
حسّ بـ، شعره
شحطة
سرکش کاف
ارتبط بـ
ربط داشتن
أجاب عن
جواب دادن
السبّورة
لوح کبیر یعلّق امام جمهور من الناس یکتب علیه، فإذا استغنی عما فیه محی، تسعمل عادة فی المدارس
سمح لـ  بـ
اجازه دادن  الاستاذ سمح لی بالخروج من الصف
کما تری
مثلما ترید، کما ترید، هر طور راحتید
مسّح الشئَ
ازالة ما علیه من الاثر
  • سید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی